Dark Tower

Opis forum


#1 2009-07-08 12:48:11

M.

Shinigami-sama

Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 85
Punktów :   

How to use it - Umiejętności

Krótki wstęp

Umiejętności pomagają ci przetrwać w świecie gry. Bez nich nie możesz używać większości technik magicznych i broni. Każdy poziom umiejętności wymaga od ciebie poświęcenia 10 PN (punktów nauki), ponadto niektóre umiejętności wymagają spełnienia pewnych warunków, nim będziesz mógł ich używać.

Umiejętności Magii i Miecza:

Ostrze Miecza - Walka mieczami, szblami, kordelasami itp, bez efektów specjalnych. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Siła}
Topór - Walka toporem, bez efektów specjalnych. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Siła}
Broń obuchowa - Maczugi i młoty wojenne, bez efektów specjalnych. (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Siła}
Broń egzotyczna - Broń z innych regionów, bez efektów specjalnych. (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Siła/Zwinność}
Broń zabójców demonów - Ludzkie bronie wykorzystywane do niszczenia demonów. (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Siła/Siła Woli}
Shikai - Włądanie Zanapkutou. Technika ta nie jest ani zaklęciem ani atakiem. Polega na "zrozumieniu" istoty broni. (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Siła/Szybkość}
Laski Maga - Pozwala na używanie kijów, lasek i kosturów magicznych. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli/Inteligencja}
Blokowanie - Blokowanie ciosów bronią. (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Wytrzymałość}
Tarcza - Parowanie tarczą. (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Wytrzymałość}
Walka na dystans - Łuki, kusze, rzutki, noże, strzelby... Zabij wroga nim cię dosięgnie (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Zwinność}
Szybkostrzelność - Odpowiada za prędkość wykorzystania broni dystansowej (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Szybkość}
Magia Krwi - Sztuka magiczna pozwalająca na kształtowanie magii ognia, dymu i pioruna. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja}
Magia Oblicza - Sztuka magiczna pozwalająca na kształtowanie magii światła i cienia (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja}
Zimne Nauki -  Sztuka magiczna pozwalająca na kształtowanie magii nieba, ziemi i oceanu. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja}
Mistycyzm - Sztuka magiczna pozwalająca na odbijanie i zniekształcanie innych zaklęć. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli}
Jutsu - Są mistycznymi sztukami, które ninja wykorzystuje podczas walki. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Szybkość/Wytrzymałość}
Kontrola fali duszy - Umiejętnoś udeżania wroga czystą energią pochodzącą z własnej duszy. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli}
Kidou - Demoniczna ścierzka, sztuka miotania czystą energią, wykorzystywana przez shinigami. (max lvl: 2) {odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli}
Leczenie - Zaklęcia medyczne, błogosławieństwa i klątwy. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli}
Alchemia - Nauka umożliwiająca kreację i destrukcję, ograniczoną Prawem Równej Wymiany. (max lvl: 3) {odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja}

Umiejętności Bitewne:

Strzał wyborowy - Pozwala strzelać na ekstremalne odległości. [WYMAGANE: Walka na dystans lvl. 3]
Dwa Ostrza - Pozwala na kożystanie w tym samym czasie z dwóch mieczy. [WYMAGANE: Ostrze miecza lvl. 3]
Bliźniacze Topory - Pozwala na walkę dwoma toporami [WYMAGANE: Topór lvl.3]
Małpi chwyt: Miecz i tarcza - Pozwala na walkę dwuręcznym mieczem i tarczą. [WYMAGANE: Ostrze miecza lvl. 2/Tarcza lvl. 1]
Małpi chwyt: Dwa miecze - Pozwala na walkę dwoma dwuręcznymi mieczami. [WYMAGANE: Ostrze miecza lvl. 2/Dwa ostrza]
Małpi chwyt: Topór i tarcza - Pozwala na walkę dwuręcznym toporem i tarczą. [WYMAGANE: Topór lvl. 2/Tarcza lvl. 1]
Małpi chwyt: Bliźniacze Topory Dwuręczne - Pozwala na walkę dwoma dwuręcznymi toporami. [WYMAGANE: Topór lvl. 2/Bliźniacze Topory]
Małpi chwyt: Młot i tarcza - Pozwala na walkę bronią obuchową i tarczą. [WYMAGANE: Broń obuchowa lvl. 2/Tarcza lvl. 1]
Podwójny Zanpaktou - W formie Shikai Zanpaktou przybiera formę dwóch mieczy. [WYMAGANE: Shikai lvl. 1/Dwa Ostrza]
Bankai - Jest ostateczną formą Zanpakutou. Oznacza całkowite opanowanie swego miecza. [WYMAGANE: Shikai lvl. 2/ Kidou lvl. 1]
Jednoczesne zaklęcia: Magia Krwi - Pozwala na używanie kilku zaklęć w tym samym czasie. [WYMAGANE: Magia Krwi lvl. 3]
Jednoczesne zaklęcia: Magia Oblicza - Pozwala na używanie kilku zaklęć w tym samym czasie. [WYMAGANE: Magia Oblicza lvl. 3]
Jednoczesne zaklęcia: Zimne Nauki - Pozwala na używanie kilku zaklęć w tym samym czasie. [WYMAGANE: Zimne Nauki lvl. 3]
Jednoczesne zaklęcia: Mistycyzm - Pozwala na używanie kilku zaklęć w tym samym czasie. [WYMAGANE: Mistycyzm lvl. 3]
Jednoczesne zaklęcia: Jutsu - Pozwala na używanie kilku zaklęć w tym samym czasie. [WYMAGANE: Jutsu lvl. 3]
Jednoczesne zaklęcia: Kidou - Pozwala na używanie kilku zaklęć w tym samym czasie. [WYMAGANE: Kidou lvl. 2]
Jednoczesne zaklęcia: Leczenie - Pozwala na używanie kilku zaklęć w tym samym czasie. [WYMAGANE: Leczenie lvl. 3]

Umiejętności pasywne:

Cichociemny - Pozwala prowadzić walkę będąc oślepionym i pozbawionym słuchu. [WYMAGANE: Siła/Zwinność 20+]
Odporność: Trucizny - Nie poddajesz się działaniom trucizn. [WYMAGANE: Wytrzymałość 20+]
Odporność: Choroby - Nie poddajesz się działaniom chorób. [WYMAGANE: Wytrzymałość 20+]
Przetrwanie w trudnych warunkach: Pustynia - Przetrwanie na pustyni. [WYMAGANE: Wytrzymałość 10+ Siła Woli 10+]
Przetrwanie w trudnych warunkach: Lądolód - Przetrwanie w warunkach ekstremalnego zimna. [WYMAGANE: Wytrzymałość 10+ Siła Woli 10+]
Przetrwanie w trudnych warunkach: Lasy Deszczowe - Przetrwanie w dżungli [WYMAGANE: Wytrzymałość 10+ Siła Woli 10+]
Przetrwanie w trudnych warunkach: Podziemia - Przetrwanie w grotach i jaskiniach, bez światła słonecznego. [WYMAGANE: Wytrzymałość 10+ Siła Woli 10+]
Przetrwanie w trudnych warunkach: Popielne Ziemie - Przetrwanie w terenie zniszczonym przez ogień i erupcje wulkaniczne. [WYMAGANE: Wytrzymałość 10+ Siła Woli 10+]
Skradanie się - Bezgłośny chód [WYMAGANE: Zwinność 20+]
Pułapki - Zastawianie i rozbrajanie [WYMAGANE: Zwinność 15+/Inteligencja 10+]
Kowalstwo - Ulepszaj i naprawiaj swoją broń i pancerz [WYMAGANE: Siła 15+]
Wytwarzanie strzał - Chyba nie muszę tłumaczyć. Chodzi o produkcję wszelkich pocisków. [WYMAGANE: Inteligencja +5 Siła +10 Zwinność +10]
Unikanie - Uchylaj się przed strzałami. [WYMAGANE: Szybkość 15+]
Rajd - Udeż przeciwnika podczas szybkiej szarży. [WYMAGANE: Szybkość 20+]


"Wyjdę i pogadam ze strażnikami, którzy być może zaprowadzą mnie do swojego
prezydenta/fuhrera/dyktatora/duce/monarchy/cesarza/papieża/wodza/cezara/senatu/szamana,
tudzież innej formy władzy, ogólnie do kogokolwiek, kto może znać te tajemnicze runy."

Satan; sesja "Pokraczni - Zmagania"


http://republika.pl/blog_ls_3282913/4042681/sz/kotek.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.053 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metin2infogame.pun.pl www.sp37.pun.pl www.forum-rws.pun.pl www.sokkermor.pun.pl www.taka.pun.pl